Завдяки своїм умінням майстриня з Тернополя може легко поєднувати різні техніки для виготовлення прикрас чи іграшок. Постійно удосконалює свої навички та додає щось своє, особливе. Бере участь у різноманітних виставках та фестивалях.
Творчість
"Народження мого намиста почалося із захоплення історичною реконструкцією у 2005 році. Спочатку для свого костюму жінки вікінга Х століття мені треба було виготовити намисто, почала вивчати питання давнього намиста - конструкції і матеріали. З того часу натуральне каміння, ручне скло, метал є моїми основними елементами у роботі.
Згодом у 2011 році виникла ціла колекція вікінгського намиста, ...
Майстриня бісероплетіння з Тернополя. Створює з бісеру етнічні прикраси (гердани, силянки, низанки, сережки, браслети, намиста, тощо) та головні убори, розробляє схеми. Входить до Національної спілки Майстрів народного мистецтва України...
Майстриня бісероплетіння з Тернополя. Каже, перше знайомство з бісером відбулось завдяки книзі Елли Литвинець «Чарівні візерунки», яка потрапила до її рук ще у 1990 році. А з 2008 року Ольга Карплюк є постійним учасником багатьох обласних та всеукраїнських фестивалей та виставок.
Майстер плетіння з бісеру та реставратор традиційних українських жіночих прикрас - силянок, знавець пов’язування давніх головних жіночих уборів, науковець та колекціонер старожитностей. Родом з Івано-Франківщини.
Майстриня з Тернопільщини вишиває, плете з бісеру, творить авторські ляльки на основі народних. Зараз активно працює над створенням ляльок в костюмах різних регіонів України. Етнографічні образи черпає з літератури та старих фотографій.
Майстер традиційних гуцульських прикрас з бісеру. Походить з Коломиї, що на Івано-Франківщині. Окрім бісероплетіння займається писанкарством, плетінням з соломки, народною лялькою.
Попри молодечий вік майстриня з Тернополя вже має чималий досвід у рукодільній справі - вишиває, виготовляє з тканини вузлові ляльки в національному вбранні, займається реконструкцією старовинних українських народних прикрас з бісеру.
Майстриня є представницею Іванофранківщини, краю, де традиції бісероплетіння збереглися ще з часів XIX ст. Саме тоді захоплення бісером проникло в українське село. Мисткиня свідомо зберігала надбання цього виду народної творчості та додавала до традиції невичерпну фантазію та колорит Карпат.