Київське видавництво “ArtHuss” оголосило передзамовлення нової книги “Графічний дизайн з українським обличчям” від Наталії Удріс-Бородавко. Судячи з опису та окремих виставлених фрагментів, книга має бути дуже цікава для тих, хто досліджує використання символіки та стилів традиційної культури в сучасному дизайні. Авторка зібрала багато прикладів логотипів, торгових знаків, упаковки, комплексного брендингу, де так чи інакше використовуються елементи з українським духом.
З опису можна дізнатися, що видання “є результатом аналітики українського графічного дизайну останніх 10 років, а також художньо-проєктних експериментів авторки книги і студентської молоді, що опановує професію графічного дизайнера. Книга охоплює такі теми: огляд реалізованих проєктів, методи проєктування продукції з національною української ідентичністю, семантика, до якої варто звертатися у розробках, шляхи формування світогляду та духу українського графічного дизайнера”.
У книзі 200 сторінок. Друк планують на квітень 2023 року.
Авторка книги: Наталя Удріс-Бородавко – завідувачка кафедри графічного дизайну Київського національного університету культури і мистецтв. Кандидат соціологічних наук, доцент. Членкиня Спілки дизайнерів України, товариства International Watercolor Society, громадської організації Design4Ua.