Шукаємо приміщення у центрі Києва Більше не показуватиX

Влада просуває новий бренд Петриківського розпису

Влада просуває новий бренд Петриківського розпису

Держава взялася за просування Петриківського розпису. Новостворений офіційний бренд стилю презентував віце-прем'єр міністр Олександр Вілкул. Символ Петриківки обрали з-поміж малюнків, які для методичного матеріалу дистсадків створювала майстриня Людмила Горбуля. У центрі композиції характерна для Петриківки «цибулина». Нижче напис з назвою села. Кольори — червоний і чорний.

5103e55c03ccd

Символіку для демонстрації вже нанесли на сучасну порцеляну та різноманітну сувенірну продукцію і наголосили при цьому, що новий бренд допоможе захистити вироби майстрів. Мовляв, логотип вже закріплений за громадою села і його зможуть безкоштовно використовувати всі автори виробів, які творять у селі Петриківка.

Олександр Вілкул, віце-прем'єр-міністр України:
«Бренд, зокрема, логотип, створений у відповідь на чисельні звернення місцевої громади для того, щоб відокремлювати саме ті роботи, які створені саме в Петриківці».

5103e54e65bc3

А от у самому селі про цю ініціативу чули краєм вуха. Майстриня Валентина Панко про новий бренд взагалі дізналася з телевізора. Каже, що ніхто не знає, як його будуть використовувати. Скоріше за все ставитимуть у вигляді штампу на виробничу продукцію. Однак чи зможе він захистити справжню продукцію від підробок і чи стане символом якісних виробів — під питанням. Бо навіть у самій Петриківці роблять вироби різної якості.

Валентина Панко

Валентина Панко, майстриня:
«Той хто підробляв продукцію, той може і знак підробити і навіть підпис автора. Єдине, що допомогло б вирізняти якісну продукцію від підробок — це спілкування якомога більшої кількості людей з мистецтвом. Це коли людина сама інтуїтивно бачить і вміє вирізняти справжнє».

Крім цього, майстри наголошують, що використаний у бренді чорний колір нетиповий для петриківського розпису. Він ніколи не домінував і використовувався зрідка як колір смутку. А більшого поширення вже набув у фабричних умовах, бо чорна фарба була доступною для масового виробництва.

5103e5670fdea

Влада ж натомість збирається й надалі просувати Петриківський розпис всередині країни і за кордоном. Зокрема, наприкінці року ЮНЕСКО розгляне можливість внесення техніки до списку всесвітньої спадщини людства.

Богдан Гдаль, «Рукотвори»

Використані матеріали сайтів comments.ua, Дніпропетровської ОДА, газети День , ICTV, світлини від LB.ua.

Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter

9 відгуків

  1. Наталя says:

    Дійсно, не петриківськи кольори. Від притаманних яскравих кольорів логотип би виграв.

  2. Подані тут речі, прикрашені, неначе, петриківським розписом — більше схожі на хохломські, котрими в свій час торгували російські купці Вітушкіни. «Розкручувати» петриківський розпис, можливо, річ непогана, але як би до цього віднеслися наші геніальні народні майстрині Ганна Собачко-Шостак, Марія Приймаченко, Параска Власенко, та ін.?! Невже петриківський розпис, котрим здебільшого прикрашають побутові речі, переважає філософські шедеври вищезгаданих майстринь, виставки котрих в свій час потрясли світ і прославили УКРАЇНУ в Москві, Парижі, Нью-Йорку!.. ЧОМУ мовчать мистецтвознавці? А ВОНИ сьогодні у нас Є???

  3. Оксана says:

    Цей малюнок подібний більше на мертве машинне клеймо, а не на живий барвистий петриківський розпис. Якби не напис, той не здогадатись. Одним словом є над чим працювати. Удачі і натхнення.

  4. Наталя says:

    а я вважаю, що це круто. презентували основні мотиви, а яскравих кольорів та інших деталей петриківки ніхто не відміняв. Тому замість того аби тут критикувати — раділи б що українське стає популярним, що можливо пошириться за кордон краса нашого мистецства.

  5. Марина says:

    Радіємо!!! А за кордоном і так відома наша краса. Відома і цінується!)) Люблять наші писанки, вишивку, розпис та шанують українську народну музику. Є, навіть, голандський хор, який співає лише українські пісні. А це 40 чоловіків! В Канаді фотохудожния, яка займається зйомкою українських весіль. А скільки там жінок вишиває! І орнаменти шукають саме своїх рідних місць!

  6. Марина says:

    Хочу нагадати для себе і всіх, хто займається мистецтвом: тільки з любов’ю росте НАША ТВОРЧІСТЬ.

    Культура, як і наша родина схожа на Зерно. І тоді можна зрозуміти:

    Зерно відроджується без доказів своєї сили.

    Зерно відроджується в точності тільки на своїй землі.

    Зерно пам"ятає і береже пам’ять всього свого Роду.

  7. галина назаренко says:

    Згідна з Вами пані Марино тільки з любов'ю потрібно займатися творчістю, щоб це почуття залишалось у творах художника.

  8. Анна says:

    Так, не дуже схоже на Петриківку. До логотипу треба ставитися вимогливо. Найперше — кольори невдалі

  9. Олена says:

    Мене цей логотип просто неприємно вразив: це не петриківське зображення, нетиповий чорний колір (можна було б взяти насичений зелений), квітка невиразна, травинки (петушіння) не петриківські. Якась вона чужа і не визиває позитивних емоцій. Я також згодна, що «це круто презентувати основні мотиви», але ж необхідно презентувати якісно, талановито. Від першого враження багато що залежить!

Додати відгук

ОголошенняЯк замовити
Terra Incognita: подорожі, активний туризм, екскурсії Україною Творча майстерня Олександри Теліженко
Ярмарок до Миколая в Музеї Івана Гончара

Підпишіться на розсилкуЗгорнути
1131 людина вже підписалася
Що нового?Всі новини
Наші новини на Google+
Новини проектуДивитися всі
Свіжі відгуки
Рукотвори, 2009-2016.Власниками дописів, світлин або видива є його автори.
Вітаємо поширення змісту з обов’язковим посиланням на джерело.
Проект працює на двигунці Wordpress
Утнув та оздобив: Богдан Гдаль
Facebook livejournal RSS/Feed

Повідомте про помилку

Увага! Слід заповнити всі поля!
Email-адреса має бути справжньою!

Первинний текст:

Ваше виправлення:

Ваше ім’я:

Ваша email-адреса:

Надіслати
Закрити